Piggelin och alvedondieten

- Kompleteras fördelaktigt med kaffe för bästa effekt.

Det har i mångt om mycket varit en fantastisk helg men för min del har den också inneburit en halsmandel i samma storlek som en golfboll och tillhörande feber vilket i sin tur har bidragit till att jag har tvingats hålla en sträng diet.
Alvedon för att minska  feber och smärta (Drogad tävlingsdeltagare Jatack!) och piggelin för att det svalkar och bedövar och helt enkelt har varit den enda källan till föda som överhuvudtaget gått ned (Tips: Twister och Swippers fungerar också fint).
Resultatet av denna helg blev att mina jeans kändes riktigt stora i går och jag nu med gott samvete kan leva på chips och guinness hela tenta-p. Och det känns ganska bra måste jag säga =D


2010-05-18 @ 11:04:21 Permalink Jojjo Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback